Algemene Voorwaarden

Wij houden van duidelijk en simpel ... we hebben immers ook niets te verbergen. In een aantal artikelen geven we aan wat je van ons kan verwachten en wat we van jou verwachten.

Definities - Artikel 1

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Bijvoorbeeld met de definities:

  1. Klant. Doen we alles voor.
  2. Service. Zit in onze genen.
  3. Specialisme. Is inclusief.

Identiteit van de ondernemer - Artikel 2

GalaxyWorld is te bereikenop de volgende manieren:

  1. Mailen: service@galaxyworld.nl
  2. Schrijven:Nieuwland 43, 3945 EW Cothen
  3. Voor de liefhebbers van reeksen:

    KvK-nummer: 58825215
    BTW-identificatienummer: NL177477660B01

Toepasselijkheid - Artikel 3

  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Indien je iets koopt of hebt gekocht is dit interessant. Anders kunt u beter nu stoppen met lezen ;-)

  2. De algemene voorwaarden zijn op al onze producten van toepassing ook die met aparte voorwaarden. Indien de aparte en algemene voorwaarden tegenstrijdig zijn dan mag je kiezen welke van toepassing zijn.

  3. Laten we het gemakkelijk houden

Het aanbod - Artikel 4

Bij elke aanbieding staan de prijzen inclusief en de product omgeving. Helder toch?

De overeenkomst - Artikel 5

  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een email-bevestiging.

  2. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Wel de (email) bon bewaren hoor.

Herroepingsrecht - Artikel 6

  1. Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.

  2. Elke reden is voor ons goed genoeg.

Verzendkosten in geval van herroeping - Artikel 7

Terugsturen van een artikel kan het besten in de originele verpakking naar retour afzender. Dan zit het goed verpakt! Een postzegel is dan niet nodig. Wil je in de gaten houden waar het blijft (track and trace) dan dien je wel portokosten te betalen.

Uitsluiting herroepingsrecht - Artikel 8

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Verbruiksartikelen zoals beschermfolie waarvan de verpakking is geopend.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.

De prijs - Artikel 9

  1. Zie artikel 4.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is altijd gratis.

Conformiteit en Garantie - Artikel 10

  1. Zie artikel 4.
  2. De producten dienen allemaal naar behoren te functioneren. Is dit niet zo dan lossen we dit snel voor je op, ook na de 30 dagen bedenktijd. Hierop wordt natuurlijk altijd wet gevolgd.

Levering en uitvoering - Artikel 11

  1. Wij doen er alles aan om je optimaal van dienst te zijn
  2. Als je op werkdagen voor 16.00 uur iets bij ons bestelt, ontvang je het meestal al de volgende dag. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling binnen 5 werkdagen teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  4. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Betaling - Artikel 12

  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten via service@galaxyworld.nl.

Klachtenregeling - Artikel 13

    1. Heb je een klacht? Vervelend!
    2. We doen er alles aan om je klacht snel te verhelpen.
  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Meestal binnen enkele uren maar uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

Aanvullende of afwijkende bepalingen - Artikel 14

Dit waren ze dan de voorwaarden. Lekker duidelijk toch? Mochten deze in de toekomst veranderen dan zijn de voorwaarden op deze website terug te lezen.